Pénzügyi asszisztenst keresünk 6 órás részmunkaidőben debreceni irodánkba

Az Envirosense Hungary Kft. szeretné megtalálni új pénzügyes kollégáját, aki vagy már rendelkezik szakmai tapasztalattal vagy lelkes, gyorsan tanuló pályakezdő.

Mivel foglalkozunk és milyen feladataid lennének?

Debreceni high-tech cég vagyunk. Digitális térképeket készítünk. A térképi adatokból pénzt csinálunk ügyfeleinknek. A cégünk támogatása a háttérből nagyon fontos, ezért egy megbízható, elkötelezett, profi kollégára van szükségünk.

Legfőbb feladatod a pénzügyi nyilvántartás napra kész vezetése. Ebbe beletartozik a kimenő számlák kiállítása, beérkező számlák kezelése, a pénzügyi dokumentációk nyilvántartása, pénztár kezelése.

A vezetők munkáját kell segítened a pénzügyi döntések előkészítésével, a szerződéseink naprakész adminisztrálásával. Kollégáinkat támogatod pénzügyi adminisztratív feladatok ellátásával. Kapcsolatot tartasz partnereinkkel.

Amit várunk a pályázóinktól:

  • pénzügyi területen szerzett tapasztalat,
  • számviteli ismeretek,
  • precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs készség,
  • rugalmasság, kreativitás, fejlődőképesség,
  • B kategóriás jogosítvány.

Ha idegen nyelven jól kommunikálsz és/vagy dolgoztál integrált vállalatirányítási rendszerben, az mindenképp előnyt jelent.

Mit tudunk mi nyújtani számodra?

  • izgalmas kihívásokat,
  • minőségi munkavégzéshez szükséges feltételeket,
  • magas szakmai és emberi értékekkel bíró munkatársi csapatot,
  • dinamikus szakmai fejlődési lehetőséget.

Ha szeretnél hozzánk csatlakozni, várjuk szeretettel önéletrajzos jelentkezésed augusztus 16-ig HR asszisztensünknél, Ockenfusz-Pék Eszternél az eszter.pek@envirosense.hu email címre.